پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

نتایج رقابت تیم‌های ملی در اروپا| گلزنی رونالدو و نزدیک شدن به رکورد علی دایی

  • کد خبر: ۶۲۵۵۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷
نتایج رقابت تیم‌های ملی در اروپا| گلزنی رونالدو و نزدیک شدن به رکورد علی دایی
در دور سوم از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر در قاره اروپا، کریستیانو رونالدو بالاخره موفق به گلزنی شد تا نزدیک تر از همیشه به رکورد علی دایی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم از رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدار‌ها لوگزامبورگ در خانه به دیدار پرتغال رفت و توانست گل اول را نیز وارد دروازه این تیم کند، ولی دیگو ژوتا گلزنی این روز‌های پرتغال که در لیورپول بازی می‌کند، این گل را در همان نیمه نخست پاسخ داد.

در ادامه کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۱ توانست گلزنی کند و شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۳ برساند تا اختلاف او با علی دایی به ۶ گل کاهش یابد. ژوائو پالینیا در ادامه گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این تیم با نتیجه ۳ بر یک برنده این دیدار شود.

هلند در دیداری آسان با ۷ گل در خانه جبل الطارق به برتری رسید. استیون برگویس بازیکن فاینورد، جورجینیو فایندالدام، ممفیس دپای ۲ بار، دونیل مالن، دونی فن دبیک بازیکن منچستریونایتد و لوک دیونگ گلزنی کردند تا ۳ امتیاز این دیدار به لاله‌های نارنجی برسد و تیم فرانک دی بوئر به دومین برد پیاپی خود دست یابد.

بلژیک نیز که روملو لوکاکو، دریس مرتنس و کوین دی بروین ۳ بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت، با ۸ گل موفق به شکست بلاروس شد و روند پیروزی‌های خود را در انتخابی جام جهانی حفظ کرد تا شیاطین سرخ فوتبال اروچا با ۹ امتیاز از ۳ بازی مقتدرانه در صدر جدول باشند و امید اول گروه خود برای راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب شوند.

تابلوی نتایج

آذربایجان ۱ - صربستان ۲

اسلواکی ۲ - روسیه ۱

کرواسی ۳ - مالت ۰

قبرس ۱ - اسلونی ۰

مونته نگرو ۰ - نروژ ۱

ترکیه ۳ - لتونی ۳

جبل الطارق ۰ - هلند ۷

ولز ۱ - جمهوری چک ۰

بلژیک ۸ - بلاروس ۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->